
Coraz więcej firm decyduje się na założenie oraz prowadzenie własnego profilu na Facebooku. Jest to niepowtarzalna szansa na dotarcie ze swoją ofertą do dużej grupy użytkowników portalu.
Na popularność konta firmowego w serwisie społecznościowym Facebook ma wpływ wiele czynników. Najważniejsze z nich to:
- nazwa strony,
- zdjęcie profilowe i zdjęcie "w tle",
- godziny publikowania postów,
- jakość treści,
- różnorodność publikacji,
- zamieszczanie ciekawych infografik oraz filmików,
- okazjonalne zamieszczanie memów i innych humorystycznych treści,
- dostosowywanie publikacji do oczekiwań oraz potrzeb fanów strony.
Warto wziąć pod uwagę te kwestie, zakładając oraz prowadząc swoje konto firmowe na FB. Więcej przydatnych wskazówek dotyczących aktywności firm w social mediach można znaleźć na stronie internetowej e-kjstudio.pl.
Firmy według kategorii
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Transport dla Ciebie i firmy
Baza kursów i szkoleń
Baza organizacji i stowarzyszeń
Katalog produktów i usług dla każdego
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Usługi remontowo-budowlane
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Atrakcje turystyczne i noclegi
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci